Odwiedza nas 197 gości oraz 0 użytkowników.

Aktualności

Poszukujemy specjalisty do administracji i biura

Miejsce pracy: Pierwsze Niepubliczne Przedszkole Terapeutyczne Fundacji SYNAPSIS ul. Siemińskiego 21 Warszawa, www.synapsis.org.pl

Wymagania:

• wykształcenie min średnie;
• doświadczenie w koordynowaniu biura ( sekretariatu przedszkola ),
• doświadczenie w pracach administracyjnych,
• biegła obsługa urządzeń biurowych;
• współpraca w zespole;
• bardzo dobra organizacja pracy;
• umiejętność koordynowania kilku zadań jednocześnie;

Zadania:

1. Koordynacja pracy sekretariatu Przedszkola SYNAPSIS;
2. Przygotowanie pism/ sprawozdań / raportów;
3. Przygotowanie grafików pracy kadry merytorycznej;
4. Przygotowanie dokumentacji formalnej w ramach rozliczeń oświatowych
5. Współpraca z działem kadrowym Fundacji;
6. Współpraca z oferentami w ramach działań administracyjnych;
7. Koordynacja zespołu z w zakresie realizacji powierzonych zadań ;
8. Ścisła współpraca z kadrą Przedszkola i pracownikami Fundacji SYNAPSIS;
9. Wspomaganie działań w ramach realizowanych projektów.

Oferujemy:

• umowę o pracę 1 etat
• pracę w największej i jednej z najprężniej działających w Polsce organizacji pozarządowych, zajmującej się problematyką autyzmu,

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego  wraz ze zgodą na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji na adres: przedszkole@synapsis.org.pl

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.

Fundacja SYNAPSIS zaprasza do udziału w konkursie ofert na świadczenie usług transportu dorosłych osób z autyzmem.

Fundacja SYNAPSIS zaprasza do złożenia oferty, w celu wyłonienia Wykonawcy na wykonywanie przewozów dorosłych osób z autyzmem wraz z opiekunami na trasie z ul. Wilanowskiej/Puławska w Warszawie do Zakładu Aktywności Zawodowej w Wilczej Górze przy ul. Jasnej 36 A (gmina Lesznowola) rano i z powrotem po południu z Wilczej Góry( ul. Jasna 36) do Warszawy (ul. Wilanowska/Puławska).

Termin wykonania usługi: od dnia 1 sierpnia 2018 r. do dnia 31 lipca 2019 r.

Termin składania ofert: 18 lipca 2018 r. do godziny 13.00.

Szczegółowe informacje:  zapytanie ofertowe Nr TR/ 01/2018.

Oferty należy złożyć w wersji papierowej pocztą, kurierem lub osobiście na adres: Fundacja SYNAPSIS, Warszawa (02-085), ul. Ondraszka 3, w Recepcji (parter budynku), lub w wersji elektronicznej ( pocztą elektroniczną) na adres:e-mail: i.broczkowska@synapsis.org.pl z dopiskiem ”Zapytanie ofertowe TR/01/18" bądź w ZAZ w Wilcza Góra ul Jasna 36 , pok. nr 5.

Załączniki:

Wzór formularza oferty - Załącznik Nr 1

Wzór oświadczenia Wykonawcy o doświadczeniu w przewozach – Załącznik Nr 2

Wzór oświadczenia Wykonawcy o braku powiązań - Załącznik Nr 3

Wzór umowy - Załącznik Nr 4

 

Pobiegnij po rekord świata dla osób z autyzmem! Wystartuj jako biegacz charytatywny Fundacji SYNAPSIS w jednym z biegów Fundacji "Maraton Warszawski". Zarejestruj się i zostań Bohaterem #BiegamDobrze!

Podejmij wyzwanie! Pomagaj, robiąc to, co lubisz najbardziej.
Dołącz do grupy ludzi dobrej woli i nadaj swojemu startowi wyjątkowego znaczenia, bo warto pomagać!!!

#BiegamDobrze to pierwsza i jedyna w Polsce akcja oparta na modelu charytatywnej aktywności, w której biegacze prowadzą zbiórki na rzecz wybranych organizacji charytatywnych, w tym Fundacji SYNAPSIS. Udział w niej jest niezwykle prosty.

Jak to zrobić?

KROK 1.
Zarejestruj się na jeden z biegów organizowanych przez Fundację „Maraton Warszawski".

Najbliższy termin:

40 PZU Maraton Warszawski
dystans biegu: 42,195 km
termin biegu: 30 września 2018 r.
kwota gwarantująca pakiet charytatywny: 350 zł
czas na uzyskanie pakietu charytatywnego: 31 sierpnia 2018 r.
czas na prowadzenie zbiórki: 2 października 2018 r.
strona biegu: www.pzupolmaratonwarszawski.com
zapisy: www.rejestracja.maratonwarszawski.com

Wybierz ścieżkę charytatywną oraz Fundację SYNAPSIS.

Otrzymasz profil swojej zbiórki, za pośrednictwem którego Twoi znajomi, przyjaciele, rodzina, sąsiedzi czy inni biegacze będą mogli wpłacać środki i wspierać Twój udział w Maratonie. Otrzymasz poradnik biegacza charytatywnego, dzięki któremu dowiesz się w jaki sposób możesz zbierać fundusze i przekonasz się, że to nie musi być trudne, za to daje wiele radości z niesienia pomocy innym.

KROK 2
Powiedz wszystkim, że bierzesz udział w akcji #BiegamDobrze. Porozmawiaj na imprezie, wyślij SMS lub e-mail, wrzuć post na FB i zachęć do wpłaty pieniędzy na Twój cel. Możesz też postawić przed sobą WYZWANIE, które podejmiesz, jeżeli licznik Twojej zbiórki przekroczy określoną przez Ciebie kwotę. Wprowadź do swojej akcji element zabawy i wciągnij w nią znajomych.

Szukasz pomysłów czy inspiracji jak tego dokonać – koniecznie obejrzyj materiał video stworzony specjalnie dla Ciebie „Jak biegać dobrze w 12 prostych krokach”

 KROK 3

Kiedy licznik na Twojej stronie przekroczy 350 zł, fundusze zasilą konto Fundacji SYNAPSIS, a Ty otrzymasz od nas numer startowy. Na zebranie środków i zagwarantowanie sobie startu w Maratonie jako biegacz charytatywny – masz czas do 31 sierpnia 2018 r., jednak swoją zbiórkę możesz prowadzić dalej – aż do 2 października 2018 r.

W dniach 28-29 września 2018 r., w Biurze Zawodów odbierzesz pakiet startowy 40. PZU Maratonu Warszawskiego z unikalnym numerem startowym i koszulką techniczną, a my dołożymy starań, abyś od startu do mety czuł, że Twój bieg to znacznie więcej niż tylko udział w zawodach.

Stając się Dobroczynnym Bohaterem #BiegamDobrze otrzymujesz od nas w prezencie:
– pakiet startowy
– koszulkę techniczną
– gadżety i prezenty od Fundacji SYNAPSIS
– pomarańczowy numer z naszym logo

Specjalnie dla biegaczy charytatywnych:
– wyznaczone jest dedykowane stoisko w Biurze Zawodów do odbioru pakietów
– przygotowana specjalna strefa masaży po biegu
– zorganizowany przez Fundację SYNAPSIS punkt kibicowania na trasie biegu

Do zobaczenia na trasie w dniu 30 września 2018 r.

Więcej informacji: http://pzumaratonwarszawski.com/biegamdobrze/ 

KONTAKT
Masz pytania dot. akcji #BiegamDobrze? Napisz lub zadzwoń:
biegamdobrze@synapsis.org.pl
kom. +48 512 345 161 

prelegenci konferencji

Konferencja „Dialog dla Autyzmu w Europie” podsumowująca projekt „Train the trainers” już za nami!

8 czerwca spotkaliśmy się w międzynarodowym gronie, by rozmawiać o sytuacji osób dorosłym z autyzmem. Byli z nami goście z Łotwy, Wielkiej Brytanii, Szwajcarii, Finlandii i Poznania.

Projekt „Train the Trainers – edukacja dla włączenia społecznego i zawodowego osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)" realizowany jest przez Fundację SYNAPSIS we współpracy z organizacjami partnerskimi: stowarzyszeniem Latvijas Autisma Apvienība z Łotwy oraz AS Mentoring Ltd z Wielkiej Brytanii.

Głównym celem projektu jest poprawa sytuacji w zakresie edukacji profesjonalistów pracujących lub współpracujących z osobami z autyzmem i stworzenie innowacyjnych programów szkoleniowych dla kadr. Projekt realizowany jest w ramach Programu Erasmus+, Akcja 2 - Partnerstwa strategiczne na rzecz edukacji osób dorosłych.

Serdecznie dziękujemy: naszym prelegentom za inspirujące wystąpienia, dyskusję i niezwykle ciekawe rozmowy w kuluarach! Dziękujemy naszym słuchaczom za uwagę i pełne zaangażowanie! Dziękujemy też wszystkim organizatorom – pracownikom i wolontariuszom, którzy włożyli mnóstwo energii w przygotowanie tego wydarzenia i wspierali je na każdym etapie!

Więcej informacji o projekcie: www.konferencja-erasmus.synapsis.org.pl

Do pobrania: Handbook: Training curricula for people starting work with adult people with autism

Inne materiały konferencyjne: http://konferencja-erasmus.synapsis.org.pl/materialy

Zobaczcie sami, jak było:

fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic
fot.P.Mic

W 2015r. we współpracy z Instytutem Biologii Doświadczalnej realizowaliśmy ciekawy projekt badawczy. Badania prowadzone były pod kierunkiem dr Hanny Cygan i prof. Anny Nowickiej. W Journal of Autism and Developmental Disorders waśnie ukazał się artykuł (Neutral Correlates of Reflection on Present and Past Selves in Autism Spectrum Disorder) z wynikami badań tego projektu :) Skrócony opis jest tu. Warto podkreślić, że choć badanie prowadzone było na niewielkiej grupie wysokofunkcjonujących osób z ASD, to dobór grupy kontrolnej był bardzo precyzyjny, co rzadko zdarza się w tego typu badaniach. Autorom serdecznie gratulujemy! Wyniki są kolejną cegiełką budowania naszej wiedzy o poznawczych mechanizmach w ASD.

 

INFORMACJA DLA PACJENTA

  • ADMINISTRATOR

Administratorem danych osobowych jest Fundacja SYNAPSIS z siedzibą w Warszawie
ul. Ondraszka 3, 02-085 Warszawa, wpisana do Rejestru Stowarzyszeń, Innych Organizacji Społecznych i Zawodowych, Fundacji oraz Samodzielnych Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000045919

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Fundacja SYNAPSIS z siedzibą w Warszawie
    Ondraszka 3, 02-085 Warszawa, tel./fax: (+48 22) 825 87 42 fundacja@synapsis.org.pl, iod@synapsis.org.pl . Z powołanym przez Fundację Inspektorem Danych Osobowych można kontaktować się pod adresem e-mail fundacja@synapsis.org.pl, iod@synapsis.org.pl lub za pośrednictwem tradycyjnej poczty na adres Fundacji;
  • DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA DANYCH OSOBOWYCH ORAZ INSPEKTORA OCHRONY DANYCH
  1. Kontakt do administratora danych osobowych:

email: fundacja@synapsis.org.pl, iod@synapsis.org.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora - ul. Ondraszka 3, 02-085 Warszawa,

  1. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych:

e-mail: iod@synapsis.org.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora - ul. Ondraszka 3, 02-085 Warszawa,

Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

  • ŻRÓDŁO POZYSTKANIA DANYCH
  1. Dane osobowe są podawane przez Pacjenta bezpośrednio w momencie zgłoszenia: osobiście lub telefonicznie,
  2. Dane osobowe otrzymywane są także od innych placówek – w sytuacji kontynuacji leczenia rozpoczętego w innym miejscu,
  3. Dane osobowe mogą być także uzyskiwane od Państwa osób bliskich - w szczególnych sytuacjach uzasadnionych stanem Państwa zdrowia.
  • ZAKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe przetwarzane są w celu udzielania świadczeń opieki zdrowotnej, profilaktyki zdrowotnej lub medycyny pracy, do oceny zdolności pracownika do pracy, diagnozy medycznej, zapewnienia opieki zdrowotnej, leczenia, zarządzania systemami i usługami opieki zdrowotnej tym w szczególności w celu komunikacji z Pacjentem, lub osobą która jest jego prawnym opiekunem, korzystania z usług medycznych.

Administrator danych, jako podmiot leczniczy, jest zobowiązany do prowadzenia i przechowywania dokumentacji medycznej, której treść i zakres określają obowiązujące przepisy prawa. Dane zawarte w dokumentacji obejmują m.in. opis przebiegu procesu leczenia i diagnostyki.

Dane osobowe przetwarzane są także na potrzeby przyjęcia Pacjentów do placówki Administratora, w tym rejestracji Pacjentów, umawiania wizyt/kontaktu w celu potwierdzenia/odwołania. Dane osobowe są wykorzystywane także w celu weryfikacji tożsamości przed udzieleniem świadczenia zdrowotnego.

  • CELE PRZETWARZANIA ORAZ PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA
  1. Przetwarzanie danych osobowych Pacjentów jest niezbędne w celu udzielania świadczeń zdrowotnych (diagnostyka, profilaktyka, terapia) oraz zarządzania usługami opieki zdrowotnej (np. rozliczeń z płatnikiem, prowadzenia i przechowywania dokumentacji medycznej, weryfikacji tożsamości przed wizytą) - [podstawa prawna art. 9 ust. 2 lit. h RODO w zw. przepisami regulującymi proces udzielania świadczeń zdrowotnych]
  2. Dane osobowe Pacjenta mogą być również przetwarzane w celu obrony praw i dochodzenia roszczeń przez administratora danych w związku z prowadzoną przez niego działalnością – [podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. b oraz f RODO]
  3. Dane osobowe Pacjenta mogą być także przetwarzane na potrzeby prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz rozliczeń podatkowych Fundacji – [podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. c RODO]
  • OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Dane osobowe będą przechowywane przez czas określony przepisami prawa, a w szczególności przez okres czasu wynikający z art. 29 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.

Dokumentacja medyczna przechowywana jest przez okres co najmniej 20 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu. Po upływie ustawowego czasu przechowywania dokumentacji medycznej będzie ona niszczona w sposób uniemożliwiający identyfikację Pacjenta, którego dotyczyła, lub wydana Pacjentowi lub osobie przez niego upoważnionej.

Dane służące do celów rozliczania świadczeń zdrowotnych, a także dane służące do dochodzenia roszczeń będą przetwarzane przez okres przedawnienia tych roszczeń zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego.

Dane przetwarzane na potrzeby księgowości i rozliczeń podatkowych są przetwarzane przez okres 5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy.

  • PODMIOTY, KTÓRYM FUNDACJA UDOSTĘPNIA DANE

Dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, w szczególności zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, w tym m.in. podmiotom udzielającym świadczeń zdrowotnych do zapewnienia ciągłości świadczeń zdrowotnych oraz organom władzy publicznej, w tym Rzecznikowi Praw Pacjenta, Narodowemu Funduszowi Zdrowia, organom samorządu zawodów medycznych oraz konsultantom krajowym i wojewódzkim, w zakresie niezbędnym do wykonywania przez te podmioty ich zadań, w szczególności nadzoru i kontroli.

Dane osobowe mogą być przekazywane także podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora m.in. dostawcom usług IT oraz podmiotom przetwarzającym należącym do grupy podwykonawców - przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.

  • JAKIE SĄ PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ?

Osoby, których dane dotyczą mają w zakresie swoich danych osobowych prawo do:

  1. dostępu do danych osobowych – prawo to realizowane jest przez uzyskanie od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce, uzyskania dostępu do uzyskania informacji w zakresie wynikającym z art. 15 RODO,
  2. sprostowania danych osobowych – prawo to realizuje się przez żądania od administratora niezwłocznego sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe bądź niekompletne,
  3. usunięcia danych osobowych – prawo to realizuje się poprzez żądanie od administratora niezwłocznego usunięcia danych osobowych, w przypadku spełnienia przesłanek określonych w art. 17 RODO [prawo do bycia zapomnianym], m.in. dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane. Prawo do usunięcia danych może zostać ograniczone ze względu na obowiązki administratora wynikające z obowiązujących przepisów prawa,
  4. ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO –do ograniczenia przetwarzania danych może zostać ograniczone ze względu na obowiązki administratora danych związane z prowadzeniem dokumentacji medycznej.
  5. przenoszenia danych osobowych,
  6. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
  7. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.
  • INFORMACJA O DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH

Podanie danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do udzielenia świadczeń zdrowotnych ze względu na wymogi prawne nałożone na administratora danych, w tym m.in. konieczność prowadzenia dokumentacji medycznej, identyfikacji pacjenta. Odmowa podania danych może być podstawą do odmowy udzielenia świadczenia zdrowotnego.

  • INFORMACJA DODATKOWA

Jeżeli przepisy prawa będą wymagały wcześniejszego usunięcia Państwa danych osobowych lub dłuższego ich przechowywania, Administrator zastosuje się do takiego obowiązku prawnego.

 


INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH DLA UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ I KONFERENCJI ORGANIZOWANYCH PRZEZ FUNDACJĘ SYNAPSIS

Szanowni Państwo,

W dniu 25 maja 2018r weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) tzw. RODO.

W świetle powyższego informujemy, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Fundacja SYNAPSIS z siedzibą w Warszawie 
    Ondraszka 3, 02-085 Warszawa, tel./fax: (+48 22) 825 87 42 fundacja@synapsis.org.pliod@synapsis.org.pl W sprawach danych osobowych można kontaktować się pod adresem e-mail fundacja@synapsis.org.pliod@synapsis.org.pl lub za pośrednictwem tradycyjnej poczty na adres Fundacji;
  2. dane osobowe są przetwarzane przez Fundację w celach:
  3. organizacji szkoleń
  4. organizacji konferencji
  5. podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:
  6. zgoda wyrażona przez Panią/Pana;
  7. niezbędność przetwarzania danych do wykonania umowy dotyczącej uczestnictwa w konferencji/szkolenia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
  8. prawnie uzasadniony interes realizowany przez Fundację (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  9. dane osobowe mogą być udostępnione:
  10. podmiotom świadczącym na rzecz Fundacji usługi informatyczne;
  11. dane osobowe mogą być przechowywane przez okres 10 lat od dnia wygaśnięcia umowy dotyczącej uczestnictwa w szkoleniu/konferencji łączącej Panią/Pana z Fundacją lub w przypadku gdy umowa nie jest zawierana w terminie 10 lat od dnia zakończenia konferencji/szkolenia;
  12. ma Pani/Pan prawo do żądania od Fundacji jako administratora: dostępu do podanych przez Panią/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przeniesienia danych;
  13. ma Pani/Pan prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania podanych przez  Panią/Pana danych osobowych;
  14. ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem
  15. ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
  16. podane przez Panią/Pana dane dotyczące zdrowia stanowią szczególną kategorię danych osobowych; podanie tych danych następuje wyłącznie w celu prawidłowej realizacji umowy przez Fundację przez ustalenie odpowiedniego poziomu odpłatności za konferencję/ szkolenie;
  17. podanie danych osobowych jest warunkiem uczestnictwa w konferencji/szkoleniu; w przypadku niepodania danych osobowych niemożliwe będzie uczestniczenie w konferencji/szkoleniu.

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH DLA KLIENTÓW SKLEPU INTERNETOWEGO

Szanowni Państwo,

W dniu 25 maja 2018r weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) tzw. RODO.

  1. ADMINISTRATOR

Administratorem danych osobowych jest Fundacja SYNAPSIS z siedzibą w Warszawie 
ul. Ondraszka 3, 02-085 Warszawa, wpisana do Rejestru Stowarzyszeń, Innych Organizacji Społecznych i Zawodowych, Fundacji oraz Samodzielnych Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000045919

  • DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA DANYCH OSOBOWYCH
  1. Kontakt do administratora danych osobowych:

email: fundacja@synapsis.org.pl, lub pisemnie na adres siedziby administratora - ul. Ondraszka 3, 02-085 Warszawa, tel./fax: (+48 22) 825 87 42

  1. Kontakt w sprawie danych osobowych:

e-mail: iod@synapsis.org.pl , fundacja@synapsis.org.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora - ul. Ondraszka 3, 02-085 Warszawa,

  • ŹRÓDŁO POZYSKANIA DANYCH

Państwa dane osobowe pozyskiwane są bezpośrednio od Państwa

  • ZAKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Posiadamy Państwa dane osobowe takie jak: imię nazwisko, adres e-mail i adres wskazany jako adres do dostawy.

  • CELE PRZETWARZANIA ORAZ PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA
  1. marketingu produktów i usług sklepu internetowego prowadzonego przez Fundację., w tym w celach analitycznych – podstawą prawną przetwarzania jest udzielona zgoda
  2. realizacji usługi zakupu - podstawą prawną przetwarzania jest zawierana umowa;
  3. wysyłki newslettera - podstawą prawną przetwarzania jest udzielona zgoda;
  4. utworzenia konta na platformie - podstawą prawną przetwarzania jest udzielona zgoda.
  5. Dane osobowe mogą być również przetwarzane w celu obrony praw i dochodzenia roszczeń przez Administratora danych w związku z prowadzoną przez niego działalnością – [podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. b oraz f RODO]
  6. Dane osobowe Pacjenta mogą być także przetwarzane na potrzeby prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz rozliczeń podatkowych Fundacji – [podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. c RODO]
  • OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

- na podstawie udzielonej zgody nie dłużej niż do momentu wycofania zgody.
- na podstawie zawartej umowy – 10 lat (zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego regulującymi termin przedawnienia roszczeń majątkowych).

  • PODMIOTY, KTÓRYM FUNDACJA UDOSTĘPNIA DANE

Państwa dane osobowe udostępniamy tylko tym podmiotom, które muszą mieć do nich dostęp, abyśmy mogli zagwarantować wysoką jakość obsługi. Dane przetwarzane są na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie z polecenia administratora. Nie udostępniamy żadnym podmiotom zewnętrznym Państwa danych na użytek własny – jedynie do realizacji naszych usług. Wszyscy partnerzy, którzy przetwarzają dane osobowe naszych użytkowników zapewniają bezpieczeństwo danych i wypełniają wszystkie obowiązki w zakresie ochrony danych osobowych. Dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, będą to upoważnieni pracownicy administratora oraz zleceniobiorcy świadczący na rzecz administratora usługi zarządcze, księgowe, marketingowe, IT, prawne .

  • JAKIE SĄ PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ?

Osoby, których dane dotyczą mają w zakresie swoich danych osobowych prawo do:

  1. dostępu do danych osobowych – prawo to realizowane jest przez uzyskanie od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce, uzyskania dostępu do uzyskania informacji w zakresie wynikającym z art. 15 RODO,
  2. sprostowania danych osobowych – prawo to realizuje się przez żądania od administratora niezwłocznego sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe bądź niekompletne,
  3. usunięcia danych osobowych – prawo to realizuje się poprzez żądanie od administratora niezwłocznego usunięcia danych osobowych, w przypadku spełnienia przesłanek określonych w art. 17 RODO [prawo do bycia zapomnianym], m.in. dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane. Prawo do usunięcia danych może zostać ograniczone ze względu na obowiązki administratora wynikające z obowiązujących przepisów prawa,
  4. ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO –do ograniczenia przetwarzania danych może zostać ograniczone ze względu na obowiązki administratora danych związane z prowadzeniem dokumentacji medycznej.
  5. przenoszenia danych osobowych,
  6. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
  7. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.
  • INFORMACJA O DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji wyżej wskazanych celów.

  • INFORMACJA DODATKOWA

Jeżeli przepisy prawa będą wymagały wcześniejszego usunięcia Państwa danych osobowych lub dłuższego ich przechowywania, Administrator zastosuje się do takiego obowiązku prawnego.


PRZEDSZKOLE FUNDACJI SYNAPSIS- INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

  • ADMINISTRATOR

Administratorem danych osobowych jest Fundacja SYNAPSIS z siedzibą w Warszawie ul. Ondraszka 3, 02-085 Warszawa, wpisana do Rejestru Stowarzyszeń, Innych Organizacji Społecznych i Zawodowych, Fundacji oraz Samodzielnych Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000045919

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych oraz dziecka uczęszczającego do Przedszkola prowadzonego przez Fundację SYNAPSIS przy ul. Siemieńskiego 21, 02-106 Warszawa (dalej „Przedszkole”) jest Fundacja SYNAPSIS z siedzibą w Warszawie ul. Ondraszka 3, 02-085 Warszawa, tel./fax: (+48 22) 825 87 42 fundacja@synapsis.org.pl. Z powołanym przez Fundację Inspektorem Danych Osobowych można kontaktować się pod adresem e-mail fundacja@synapsis.org.pl lub za pośrednictwem tradycyjnej poczty na adres Fundacji;
  • DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA DANYCH OSOBOWYCH ORAZ INSPEKTORA OCHRONY DANYCH
  1. Kontakt do administratora danych osobowych:

email: fundacja@synapsis.org.pl, lub pisemnie na adres siedziby administratora - ul. Ondraszka 3, 02-085 Warszawa,

  1. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych:

e-mail: fundacja@synapsis.org.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora - ul. Ondraszka 3,

02-085 Warszawa,

Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

  • ŻRÓDŁO POZYSTKANIA DANYCH

Dane osobowe dzieci oraz dane osobowe rodziców lub opiekunów prawnych podawane są przez rodziców lub opiekunów prawnych bezpośrednio w momencie zgłoszenia chęci zapisania dziecka do Przedszkola

  • ZAKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe przetwarzane są w celu przyjęcia dziecka do Przedszkola a także sprawowania nad dzieckiem opieki na terenie Przedszkola.

Administrator danych, przetwarza zarówno dane kontaktowe, jak również dane identyfikacyjne. Z uwagi na specyfikę Przedszkola- prowadzonego na rzecz dzieci objętych autyzmem, Administrator przetwarza także dane dotyczące zdrowia

  • CELE PRZETWARZANIA ORAZ PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA
  1. Dane osobowe dzieci oraz rodziców/ opiekunów prawnych mogą być przetwarzane w celu realizacji umowy o opiekę nad dzieckiem w Przedszkolu w tym również do obrony praw i dochodzenia roszczeń przez administratora danych w związku z prowadzoną przez niego działalnością – [podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. b oraz f oraz art. 9 ust 2 lit f RODO]
  2. Przetwarzanie danych osobowych dzieci w Przedszkolu jest niezbędne w celu udzielania świadczeń zdrowotnych (diagnostyka, profilaktyka, terapia) oraz zarządzania usługami opieki zdrowotnej (np. rozliczeń z płatnikiem, prowadzenia i przechowywania dokumentacji medycznej, weryfikacji tożsamości przed wizytą) - [podstawa prawna art. 9 ust. 2 lit. h RODO w zw. przepisami regulującymi proces udzielania świadczeń zdrowotnych]
  3. Dane osobowe dzieci oraz rodziców/ opiekunów prawnych mogą być także przetwarzane na potrzeby prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz rozliczeń podatkowych Fundacji – [podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. c RODO]
  • OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Dane osobowe będą przechowywane przez czas określony przepisami prawa, a w szczególności przez okres czasu wynikający z art. 29 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.

Dokumentacja medyczna przechowywana jest przez okres co najmniej 20 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu. Po upływie ustawowego czasu przechowywania dokumentacji medycznej będzie ona niszczona w sposób uniemożliwiający identyfikację Pacjenta, którego dotyczyła, lub wydana Pacjentowi lub osobie przez niego upoważnionej.

Dane służące do celów rozliczania świadczeń zdrowotnych, a także dane służące do dochodzenia roszczeń będą przetwarzane przez okres przedawnienia tych roszczeń zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego.

  • PODMIOTY, KTÓRYM FUNDACJA UDOSTĘPNIA DANE

Dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

Dane osobowe mogą być przekazywane także podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora m.in. dostawcom usług IT oraz podmiotom przetwarzającym należącym do grupy podwykonawców - przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.

  • JAKIE SĄ PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ?

Osoby, których dane dotyczą mają w zakresie swoich danych osobowych prawo do:

  1. dostępu do danych osobowych – prawo to realizowane jest przez uzyskanie od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce, uzyskania dostępu do uzyskania informacji w zakresie wynikającym z art. 15 RODO,
  2. sprostowania danych osobowych – prawo to realizuje się przez żądania od administratora niezwłocznego sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe bądź niekompletne,
  3. usunięcia danych osobowych – prawo to realizuje się poprzez żądanie od administratora niezwłocznego usunięcia danych osobowych, w przypadku spełnienia przesłanek określonych w art. 17 RODO [prawo do bycia zapomnianym], m.in. dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane. Prawo do usunięcia danych może zostać ograniczone ze względu na obowiązki administratora wynikające z obowiązujących przepisów prawa,
  4. ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO –do ograniczenia przetwarzania danych może zostać ograniczone ze względu na obowiązki administratora danych związane z prowadzeniem dokumentacji medycznej.
  5. przenoszenia danych osobowych,
  6. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
  7. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.
  • INFORMACJA O DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH

Podanie danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do udzielenia świadczeń zdrowotnych ze względu na wymogi prawne nałożone na administratora danych, w tym m.in. konieczność prowadzenia dokumentacji medycznej, identyfikacji pacjenta. Odmowa podania danych może być podstawą do odmowy udzielenia świadczenia zdrowotnego.

  • INFORMACJA DODATKOWA

Jeżeli przepisy prawa będą wymagały wcześniejszego usunięcia Państwa danych osobowych lub dłuższego ich przechowywania, Administrator zastosuje się do takiego obowiązku prawnego.

Go4Wake

Go4Wake to inicjatywa stworzona przez firmę Go4Energy skierowana do wszystkich pasjonatów wakeboardingu reprezentujących polski rynek nieruchomości komercyjnych!
Więcej informacji na stronie: http://go4wake.pl/

Dołącz do Ligi Go4Wake, bierz udział w szkoleniach i reprezentuj swoją firmę podczas zawodów. Zarejestruj się!

Zebrane pieniądze od charytatywnych uczestników będą przeznaczone na: sfinansowanie placu zabaw dla dzieci w Centrum Diagnostyki i Terapii oraz w Przedszkolu Fundacji SYNAPSIS.

Wpłaty konto: Bank BGŻ BNP Paribas S.A.
Nr 86 1600 1169 0003 0132 3566 4154
Z dopiskiem: darowizna na cele statutowe

 steven welch 124749 unsplash

Photo by Steven Welch on Unsplash

alt

Fundacja SYNAPSIS poszukuje: pracownika lub pracowniczki rejestracji

Miejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • prowadzenie grafika wizyt diagnostycznych oraz zajęć terapeutycznych 
  • prowadzenie rejestru dzieci zgłaszanych do procesów diagnostycznych i terapii
  • prowadzenie i aktualizowanie bazy podpisanych kontraktów na świadczone w Ośrodku usługi
  • przygotowanie dokumentacji niezbędnej do realizacji usług świadczonych w Ośrodku
  • prowadzenie i aktualizowanie bazy dzieci czekających na diagnozę oraz bazy dzieci po diagnozie
  • obsługa rodziców w zakresie terminów i dokumentów niezbędnych do prowadzenia procesów diagnostycznych i terapii
  • obsługa interesantów (m.in. łączenie rozmów telefonicznych, przyjmowanie wpłat od rodziców, uaktualnianie informacji na tablicach ogłoszeń, współpraca z ochroną budynku)
  • obsługa bazy Pacjent i Medicus

Nasze oczekiwania:

  • co najmniej wykształcenie średnie
  • komunikatywnośći i samodzielność
  • umiejętność pracy w zespole
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • bardzo dobra znajomości obsługi komputera
  • mile widziani studenci kierunku praca socjalna, socjologia, zdrowie publiczne
  • mile widziane doświadczenie zawodowego na podobnym stanowisku

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji pozarządowej
  • przyjazną atmosferę pracy
  • zmianowy system pracy (godz. 8-16 i 12-20)
  • umowę o pracę na zastępstwo na pełen etat
  • możliwość rozwoju zawodowego

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych (z nazwą pliku: "Nazwisko Imię_CV") na adres email: fundacja@synapsis.org.pl w terminie do dnia 6 maja b.r.
Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. 

Uwaga termin zgłaszania prac w konkursie wydłużony do 15 maja!

Konkurs fotograficzny

Więcej informacji o konkursie na stronie: www.widzialnipelnosprawni.pl

alt

Za nami XXX Jubileuszowa Aukcja Dzieł Sztuki ze wspaniałym wynikiem prawie 90 tysięcy złotych!

 
XXX Aukcja Dzieł Sztuki Fundacji SYNAPSIS odbyła się 9 kwietnia w Muzeum Narodowym w Warszawie. Licytowano ponad 80 prac podarowanych przez artystów. 

Pieniądze uzyskane podczas aukcji zostaną przekazane na dofinansowanie terapii dzieci i osób dorosłych w spektrum autyzmu.

Wśród dzieł, które osiągnęły najwyższe kwoty, znalazły się prace Wojciecha Brewki, Dariusza Zielińskiego, Zdzisława Beksińskiego, Krzysztofa Pająka, Urszuli Tekieli, Bartłomieja Kotera, Beaty Murawskiej, Katarzyny Środowskiej, Michała Wareckiego, Pawła Żaka, Krzysztofa Żyngiela, Katarzyny Orońskiej (ORNO), Urszuli Tarasiewicz, Agnieszki Kirzanowskiej –Osińskiej, Marka Leszczyńskiego - z kolekcji Doroty Matałowskiej.

Serdecznie dziękujemy współorganizatorowi aukcji Artinfo.pl, partnerowi - Muzeum Narodowemu w Warszawie, patronom honorowym: Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, Business Centre Club oraz naszym sponsorom: drukarni Akcydens, firmie transportowej Euro-Truck.

Ogromnie dziękujemy Artystom za przekazanie swoich prac, wolontariuszom i wszystkim osobom zaangażowanym w tegoroczną aukcję. Wynik XXX Aukcji Dzieł Sztuki to dzieło ludzi o wielkich sercach!

Zobaczcie, jak było: 

 
 
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic
Fot. Patrycja Mic

alt

Zapraszamy dorosłe osoby z autyzmem i zespołem Aspergera do udziału w projekcie

Jeśli chcesz:

  • poznać uroki miasta Warszawy,
  • nauczyć się planować i aktywnie spędzać wolny czas,
  • swobodnie poruszać się w przestrzeni publicznej (wyszukiwać ciekawe obiekty, korzystać ze środków komunikacji miejskiej),
  • rozwijać umiejętności komunikacyjne podczas zajęć grupowych

to zgłoś się do Projektu „Droga do włączenia"

Celem projektu jest rozwój niezależnego funkcjonowania oraz włączenie społeczne osób z autyzmem (OzA) i zespołem Aspergera (ZA) w różnym wieku.
Zajęcia odbywają się co dwa tygodnie w poniedziałki w godzinach 16:00-19:00.

Czekamy na osoby, które:

  • mają orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
  • mają diagnozę autyzmu lub Zespołu Aspergera
  • mieszkają w Warszawie

Więcej o projekcie i zasadach rekrutacji: TU

 

logotypy MW projekt 710 336

Fundacja SYNAPSIS zaprasza do udziału w konkursie ofert

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych nad osobami niepełnosprawnymi podczas odbywania przez nie turnusów w domu treningowym - stanowisko trener turnusu/asystent w domu treningowym

Postępowanie ma na celu wyłonienie dwóch trenerów turnusów/asystenta w domu treningowym, zatrudnionych w formie umowy zlecenia w ramach projektu pt. „Mieszkania wspomagane- treningowe dla osób z autyzmem i samotnych matek na rzecz aktywnej integracjiwspółfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Miejsce realizacji: Wilcza Góra, powiat piaseczyński, gmina Lesznowola

Termin składania ofert: 05.04.2018 r.

Szczegółowe informacje dotyczące konkursu znajdują się pod  linkiem:

https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1099277

Komplet dokumentów zgodnie z treścią załączonego zapytania ofertowego należy złożyć: pocztą (decyduje data wpływu) lub osobiście w siedzibie Zamawiającego, albo na adres mailowy: m.wlodarczyk@synapsis.org.pl do dnia 05.04.2018 r..

Wymagane załączniki

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy,
Załącznik nr 2- Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym,
Załącznik nr 3- Oświadczenie o łącznym zaangażowaniu zawodowym Wykonawcy. Dodatkowo Wykonawca składa CV ( zawierające   wyszczególnienie okresu pracy z osobami dorosłymi z autyzmem -jeśli Oferent takie doświadczenie posiada) osoby bezpośrednio wykonującej zamówienie.

 

konwencja logotypy

Fundacja SYNAPSIS zaprasza do udziału w konkursie ofert dot. wskazania źródeł dofinansowania

Fundacja SYNAPSIS zaprasza do udziału w konkursie ofert na realizację usługi w zakresie wsparcia zespołu monitoringowego, polegające na wskazaniu możliwych źródeł finansowania działań zaleconych w rekomendacjach, opracowanych w ramach projektu pt. „Monitoring jednostek administracji woj. mazowieckiego pod kątem dostosowania do postanowień Konwencji ONZ o prawach osób niepełnosprawnych”.

Szczegółowe informacje dotyczące konkursu znajdują się w załączonym dokumencie oraz pod linkiem.

Komplet dokumentów zgodnie z treścią załączonego Zapytania ofertowego należy złożyć: pocztą (decyduje data wpływu) lub osobiście w siedzibie Zamawiającego, albo na adres mailowy: d.batorska@synapsis.org.pl do dnia 29.03.2018 r.

Załącznik nr 1 – Formularz oferty

 

INFORMACJA O WYBORZE WYKONAWCY:

Informujemy, że w wyniku przeprowadzonego w trybie zasady konkurencyjności postępowania dot. pełnienia funkcji eksperta/ki w projekcie w zakresie wsparcia zespołu monitoringowego, polegające na wskazaniu możliwych źródeł finansowania działań zaleconych w rekomendacjach opracowanych w ramach projektu,

najkorzystniejszą ofertę w przedmiotowym postępowaniu złożył:

KAT-ART Michał Byliniak

Ofertę przesłano mailowo w dniu 29.03.2018 r. o godz. 23:58. Oferta złożona przez ww. Oferenta była zgodna z wymogami określonymi przez Zamawiającego oraz najkorzystniejsza cenowo. Wartość brutto oferty: 3490,00 zł. Łączna liczba punktów zdobyta przez Oferenta: 100,00.

Warszawa, 5.04.2018 r.

 

alt

Fundacja SYNAPSIS zaprasza do udziału w konkursie ofert dot. zgodności ze standardami WCAG 2.0

Fundacja SYNAPSIS zaprasza do udziału w konkursie ofert na realizację usługi tj. wsparcia zespołu monitoringowego podczas wdrożenia przez jednostki administracji publicznej rekomendacji dot. praktycznych zmian na stronach internetowych w zakresie dostępności informacji pod kątem ich zgodności ze standardami WCAG 2.0., w projekcie pt. „Monitoring jednostek administracji woj. mazowieckiego pod kątem dostosowania do postanowień Konwencji ONZ o prawach osób niepełnosprawnych”.

Szczegółowe informacje dotyczące konkursu znajdują się w załączonym dokumencie oraz pod linkiem.

Komplet dokumentów zgodnie z treścią załączonego Zapytania ofertowego należy złożyć: pocztą (decyduje data wpływu) lub osobiście w siedzibie Zamawiającego, albo na adres mailowy: d.batorska@synapsis.org.pl do dnia 29.03.2018 r.

Załącznik nr 1 – Formularz oferty

 

INFORMACJA O WYBORZE WYKONAWCY:

Informujemy, że w wyniku przeprowadzonego w trybie zasady konkurencyjności postępowania dot. pełnienia funkcji eksperta/ki w projekcie w zakresie wsparcia zespołu monitoringowego podczas wdrożenia przez jednostki administracji publicznej rekomendacji dot. praktycznych zmian na stronach internetowych w zakresie dostępności informacji pod kątem ich zgodności ze standardami WCAG 2.0 najkorzystniejszą ofertę w przedmiotowym postępowaniu złożył:

TMResearch sp. z o.o. sp. k.

Ofertę przesłano mailowo w dniu 29.03.2018 r. o godz. 20:28.
Oferta złożona przez ww. Oferenta była zgodna z wymogami określonymi przez Zamawiającego oraz najkorzystniejsza cenowo.
Wartość brutto oferty: 12 500,00 zł.
Łączna ilość punktów zdobyta przez Oferenta: 100,00.

Warszawa, 11.04.2018 r.

 

alt

Fundacja SYNAPSIS poszukuje: trenera/asystenta organizacyjnego do domu treningowego

w związku z realizacją projektu „Mieszkania wspomagane-treningowe dla osób z autyzmem i samotnych matek na rzecz aktywnej integracji”. Projekt w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 dla Osi Priorytetowej IX „Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem”, Działania 9.2 „Usługi społeczne i usługi opieki zdrowotnej”, Poddziałania 9.2.1 „Zwiększenie dostępności usług społecznych” RPO WM 2014-2020.

Miejsce pracy: Wilcza Góra, gmina Lesznowola

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie minimum średnie
  • samodzielność i umiejętności organizacyjne
  • doświadczenie w organizowaniu szkoleń, warsztatów, turnusów
  • wysokie umiejętności interpersonalne (łatwość nawiązywania kontaktów i integracji z nowym środowiskiem, umiejętność pracy w zespole)
  • dyspozycyjność od poniedziałku do niedzieli w wymiarze pełnego etatu – równoważny system pracy
  • mobilność (mile widziane prawo jazdy kat. B) praca w gminie Lesznowola
  • mile widziane doświadczenie w zakresie świadczenia usług asystencki we współpracy z osobami z niepełnosprawnością z autyzmem

Opis stanowiska:

Do głównych zadań trenera/asystenta organizacyjnego w domu treningowym jest organizacja turnusów i wspieranie osób z autyzmem w procesie nauki samodzielności, rozwijania umiejętności wynikających z mieszkania w domu treningowym (przygotowanie posiłków, spędzania czasu wolnego, dbanie o porządek w swoim pokoju itp.).

Praca trenera/asystenta oganizacyjnego polega m.in. na:

  • organizacji 4 i 9 dniowych turnusów w miesiącu (rekrutacja uczestników, wywiady z uczestnikami i rodzicami, kontakt z rodzicami, przygotowanie planu turnusu i grafików dla kadry),
  • wspieraniu osoby z autyzmem w codziennych czynnościach osobistych i społecznych podczas turnusów 4 i 9 dniowych,
  • pomocy w budowaniu właściwych relacji, w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych i środowiskowych


Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV do dnia 21.03.2018 r. na adres: m.wlodarczyk@synapsis.org.pl w temacie trener/asystent_organizacyjny _ dom treningowy.
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.

Prosimy o załączenie do aplikacji klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, przez Fundację SYNAPSIS dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)”.

 

alt

Fundacja SYNAPSIS poszukuje Specjalisty/-tki ds. finansowych Programu Dziecięcego

 

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie w zakresie: ekonomii, finansów
  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • umiejętność obsługi generatorów wniosków dotacyjnych, m.in. PFRON, Urząd m.st. Warszawy, fundusze europejskie
  • biegła obsługa pakietu MS Office
  • zdolności komunikacyjne i interpersonalne
  • dokładność i dbałość o szczegóły w codziennej pracy

Twoje zadania:

  • sporządzanie dokumentacji rozliczeniowo-sprawozdawczej
  • bieżące prowadzenie monitoringu finansowego realizowanych działań, w tym całościowego monitoringu Programu
  • prowadzenie rozliczeń zgodnie z wymogami podmiotu udzielającego dofinansowania (m.in. raporty, sprawozdania, harmonogramy, wnioski o płatność)
  • sprawozdawczość kontraktu z Narodowym Funduszem Zdrowia
  • sprawozdawczość subwencji oświatowej
  • monitorowanie wytycznych mających wpływ na prawidłowe rozliczanie dofinansowań Programu
  • prowadzenie finansowej dokumentacji działań, w tym weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, opisywanie ich i archiwizacja

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • pracę w dynamicznej rozwijającej się organizacji o wiodącej pozycji na polskim rynku
  • możliwość rozwoju zawodowego

Miejsce pracy: Fundacja SYNAPSIS, ul. Ondraszka 3, Warszawa

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego do dnia 6 marca 2018 r. na adres: badabada@synapsis.org.pl. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.

Prosimy o załączenie do aplikacji klauzuli o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

logotypy projektu „Mieszkania wspomagane - treningowe dla osób z autyzmem i samotnych matek na rzecz aktywnej integracji”

Fundacja SYNAPSIS poszukuje osób na stanowisko trenera turnusu/asystenta w domu treningowym.

Zapraszamy do udziału w konkursie ofert, którego przedmiotem jest świadczenie usług opiekuńczych nad osobami niepełnosprawnymi podczas odbywania przez nie turnusów w domu treningowym.

Postępowanie ma na celu wyłonienie  trenera turnusów/asystenta w domu treningowym, zatrudnionych  w formie umowy zlecenia  w ramach projektu pt. „Mieszkania wspomagane-treningowe dla osób z autyzmem i samotnych matek na rzecz aktywnej integracji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Miejsce realizacji: Wilcza Góra, powiat piaseczyński, gmina Lesznowola
Termin składania ofert: 09.03.2018 r. 

Szczegółowe informacje oraz wymagane załączniki dotyczące konkursu znajdują się pod linkiem: tu

Komplet dokumentów zgodnie z treścią załączonego zapytania ofertowego należy złożyć: pocztą (decyduje data wpływu) lub osobiście w siedzibie Zamawiającego, albo na adres mailowy: m.wlodarczyk@synapsis.org.pl do dnia 09.03.2018 r.

 

Fundacja SYNAPSIS zaprasza dzieci i młodzież w wieku 12-17 lat do projektu!

Jeśli chcesz, aby Twoje dziecko…

  • poznało uroki miasta Warszawy,
  • nauczyło się planować i aktywnie spędzać wolny czas,
  • swobodnie poruszało się w przestrzeni publicznej (wyszukiwało ciekawe obiekty, korzystało ze środków komunikacji miejskiej),
  • rozwijało umiejętności komunikacyjne podczas zajęć grupowych

… to zgłoś je do Projektu „Droga do włączenia - działania rehabilitacyjne na rzecz osób z zaburzeniami psychicznymi w Warszawie".  

Celem projektu jest rozwój niezależnego funkcjonowania oraz realne włączenie społeczne osób z autyzmem (OzA) i zespołem Aspergera (ZA) w różnym wieku.

Zajęcia odbywają się co dwa tygodnie w poniedziałki, w godzinach 15:30-18:30.

Czekamy na osoby, które:

  • mają orzeczenie o niepełnosprawności
  • mają diagnozę autyzmu lub Zespołu Aspergera
  • mieszkają w Warszawie

Więcej o projekcie i zasadach rekrutacji: TU

Kontakt: k.paluch@synapsis.org.pl

Fundacja SYNAPSIS rekrutuje do projektu!

Jeśli chcesz…

  • poznać uroki miasta Warszawy,
  • nauczyć się planować i aktywnie spędzać wolny czas,
  • swobodnie poruszać się w przestrzeni publicznej (wyszukiwać ciekawe obiekty, korzystać ze środków komunikacji miejskiej),
  • rozwijać umiejętności komunikacyjne podczas zajęć grupowych

… to zgłoś się do projektu „ Droga do włączenia - działania rehabilitacyjne na rzecz osób z zaburzeniami psychicznymi w Warszawie".  

Celem projektu jest rozwój niezależnego funkcjonowania oraz realne włączenie społeczne osób z autyzmem (OzA) i zespołem Aspergera (ZA) w różnym wieku.

Zajęcia odbywają się co dwa tygodnie w poniedziałki, w godzinach 12:00-15.00.

Czekamy na osoby, które:

  • mają orzeczenie o niepełnosprawności
  • mają diagnozę autyzmu lub Zespołu Aspergera
  • mieszkają w Warszawie

Więcej o projekcie i zasadach rekrutacji TU

Kontakt: k.paluch@synapsis.org.pl

logotypy

Fundacja SYNAPSIS zaprasza do udziału w konkursie ofert

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych nad osobami z niepełnosprawnością podczas odbywania przez nie turnusów w domu treningowym.

Postępowanie ma na celu wyłonienie 2 trenerów turnusów/asystenta w domu treningowym, zatrudnionych  w formie umowy zlecenia  w ramach projektu pt. „Mieszkania wspomagane - treningowe dla osób z autyzmem i samotnych matek na rzecz aktywnej integracjiwspółfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Miejsce realizacji: Wilcza Góra, powiat piaseczyński, gmina Lesznowola

Termin składania ofert: 08.02.2018 r.

Szczegółowe informacje dotyczące konkursu znajdują się pod  linkiem: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1085109

Komplet dokumentów zgodnie z treścią załączonego zapytania ofertowego należy złożyć: pocztą (decyduje data wpływu) lub osobiście w siedzibie Zamawiającego, albo na adres mailowy: m.wlodarczyk@synapsis.org.pl do dnia 08.02.2018 r..

Załączniki

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o łącznym zaangażowaniu zawodowym Wykonawcy. Dodatkowo Wykonawca składa CV (zawierające wyszczególnienie  okresu  pracy z osobami dorosłymi z autyzmem - jeśli Oferent takie doświadczenie posiada) osoby bezpośrednio wykonującej zamówienie.


INFORMACJA

Fundacja SYNAPSIS informuje, że w wyniku przeprowadzonego w trybie zasady konkurencyjności postępowania na wyłonienie 2 trenerów turnusu/asystentów w domu treningowym, jednocześnie spełniające warunki udziału są oferty, które złożyli następujący Wykonawcy:

1. Pani Anna Droś, oferta dostarczono w dniu 06.02.2018 do siedziby Fundacji SYNAPSIS ul. Ondraszka 3, stawka: 31,87 zł brutto, łączna ilość punktów zdobyta przez Wykonawcę: 93,2

2. Pani Anna Makowska, oferta dostarczono w dniu 05.02.2018 do siedziby Fundacji SYNAPSIS ul. Ondraszka 3, stawka: 34,83 zł brutto, łączna ilość punktów zdobyta przez Wykonawcę: 100

Oferty złożone przez ww. Wykonawców były zgodne z wymogami określonymi przez Zamawiającego oraz najkorzystniejsze cenowo.

  

Warszawa 09.02.2018