Odwiedza nas 212 gości oraz 0 użytkowników.

alt

Fundacja SYNAPSIS poszukuje: pracownika lub pracowniczki rejestracji

Miejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • prowadzenie grafika wizyt diagnostycznych oraz zajęć terapeutycznych 
  • prowadzenie rejestru dzieci zgłaszanych do procesów diagnostycznych i terapii
  • prowadzenie i aktualizowanie bazy podpisanych kontraktów na świadczone w Ośrodku usługi
  • przygotowanie dokumentacji niezbędnej do realizacji usług świadczonych w Ośrodku
  • prowadzenie i aktualizowanie bazy dzieci czekających na diagnozę oraz bazy dzieci po diagnozie
  • obsługa rodziców w zakresie terminów i dokumentów niezbędnych do prowadzenia procesów diagnostycznych i terapii
  • obsługa interesantów (m.in. łączenie rozmów telefonicznych, przyjmowanie wpłat od rodziców, uaktualnianie informacji na tablicach ogłoszeń, współpraca z ochroną budynku)
  • obsługa bazy Pacjent i Medicus

Nasze oczekiwania:

  • co najmniej wykształcenie średnie
  • komunikatywnośći i samodzielność
  • umiejętność pracy w zespole
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • bardzo dobra znajomości obsługi komputera
  • mile widziani studenci kierunku praca socjalna, socjologia, zdrowie publiczne
  • mile widziane doświadczenie zawodowego na podobnym stanowisku

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji pozarządowej
  • przyjazną atmosferę pracy
  • zmianowy system pracy (godz. 8-16 i 12-20)
  • umowę o pracę na zastępstwo na pełen etat
  • możliwość rozwoju zawodowego

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych (z nazwą pliku: "Nazwisko Imię_CV") na adres email: fundacja@synapsis.org.pl w terminie do dnia 6 maja b.r.
Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.